Paardenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paardenforum

hier kun je alles kwijt over paarden.
 
IndexIndex  PortalePortale  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 exceem

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Edda
Moderator
Edda


Aantal berichten : 744
Leeftijd : 29
locatie : thuis
naam (verzorg)paard/pony : Edda ♥
Registration date : 12-08-07

exceem Empty
BerichtOnderwerp: exceem   exceem Emptydo nov 08, 2007 10:27 pm

Hebben jullie daar ook last van bij je (lievelings)paard?
Nou, ik in ieder geval wel Neutral .
Echt verschrikkelijk hoe dat arme paard van mij zich weer elke zomer openschuurt Sad .
Ze heeft al een exceemdeken en een vliegenkap zodat ze niet goed kan schuren en we hebben ook verschillende dingen zoals zalfjes die de jeuk tegen gaan, brokken met knoflook. Maar toch krijgt Edda het voor elkaar om elke zomer weer onder de wondjes te zitten en de manen helemaal kort te schuren Sad .

Waar ik dus benieuwd naar was: Heeft iemand hier nou iets wat goed tegen die jeuk werkt of misschien een merk die goede exceemdekens heeft o.i.d. ?
Het is bij Edda afgelopen zomer eigenlijk wel een beetje meegevallen, maar vorig jaar zat ze echt helemaal onder de wondjes en ze heeft in 1 jaar 3 dekens kapot gekregen, en die dingen zijn toch niet al te goedkoop :? .
Nouja, als iemand een goed zalfje, goed merk exceemdeken o.i.d. weet, dan hoop ik dat iemand dat wil vertellen Smile .

~
Terug naar boven Ga naar beneden
hOrselOver

hOrselOver


Aantal berichten : 108
Registration date : 06-08-07

exceem Empty
BerichtOnderwerp: Re: exceem   exceem Emptydo nov 08, 2007 10:57 pm

in de manege zijn der ook enkele paarden die zomer exeem heben, en bles ook Sad

maar in de manege grbruiken wij zo schompoo en natuurlijk een deken, maar anders zou ik echt nix anders weten
Terug naar boven Ga naar beneden
Edda
Moderator
Edda


Aantal berichten : 744
Leeftijd : 29
locatie : thuis
naam (verzorg)paard/pony : Edda ♥
Registration date : 12-08-07

exceem Empty
BerichtOnderwerp: Re: exceem   exceem Emptydo nov 08, 2007 11:09 pm

Ik snap ook echt niet hoe edda d'r manen zo kort krijgt...
Die deken zit over al d'r manen heen en toch heeft ze elke zomer weer de manen eraf..
dus ik dacht, misschien heeft iemand een soort zalfje ofso dat heel goed tegen exceem werkt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





exceem Empty
BerichtOnderwerp: Re: exceem   exceem Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
exceem
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paardenforum :: Tijdelijke opslagplaats :: Paarden algemeen-
Ga naar: