Paardenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paardenforum

hier kun je alles kwijt over paarden.
 
IndexIndex  PortalePortale  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Altijd al een mooie foto van je paard willen hebben....

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ShootMe




Aantal berichten : 1
Leeftijd : 42
Registration date : 11-08-09

Altijd al een mooie foto van je paard willen hebben.... Empty
BerichtOnderwerp: Altijd al een mooie foto van je paard willen hebben....   Altijd al een mooie foto van je paard willen hebben.... Emptydi aug 11, 2009 5:10 pm

Dan ben je bij Shoot Me Photography aan het juiste adres.

Shoot Me Photography streeft ernaar om het bijzonderste moment op foto vast te leggen.

Een fotoshoot is al mogelijk vanaf 40 euro per paard. Wilt u meerdere paarden tegelijk op de foto? Ook dit is mogelijk, vraag per pb of per email naar het tarief.

De fotoshoots vinden over het algemeen plaats in de regio Drenthe/Groningen/Overijssel en grensgebied Duitsland. Heeft u hierover een vraag, aarzel dan niet om met ons contact op te nemen.

Om een indruk op te doen kunt u de site bekijken www.shootme-photography.

Tevens is Shoot Me Photography ook nog op zoek naar bijzondere rassen om te fotograveren, om portfolio uit te breiden. Dus heb jij een bijzonder paard staan. Neem dan contact met ons op via pb of via info@shootme-photography.nl


Altijd al een mooie foto van je paard willen hebben.... 3-1


Altijd al een mooie foto van je paard willen hebben.... 3-12
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Altijd al een mooie foto van je paard willen hebben....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Paard eet mest
» volbloedxdraver als beginners paard?
» foto-impressie van mijn paardjes ook mijn nieuwe

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paardenforum :: Tijdelijke opslagplaats :: Links-
Ga naar: