Paardenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paardenforum

hier kun je alles kwijt over paarden.
 
IndexIndex  PortalePortale  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 davy steld zich voor

Ga naar beneden 
AuteurBericht
hallo
Gast




davy steld zich voor Empty
BerichtOnderwerp: davy steld zich voor   davy steld zich voor Emptywo aug 06, 2008 11:47 am

hoi allemaal,
ik ben davy, 23jaar, en kom uit belgië.
ik rij zelf amper paard, maar ik wil er weer meer mee bezig gaan zijn en uiteindelijk endurance gaan rijden denk ik.
ik heb gereden toen ik 5jaar was, en toen een paar keer gevallen en op ee steigerend paard gezeten, daarna nooit meer op een paard gezeten, tot ik m'n vriendin tegenkwam, stephanie, zij rijd 10jaar dressuur, ze is clubkampioen en wint zowat alles waar ik bij ben. ze heeft geen eigen paard maar rijd met een manege paard wedstrijden, en daarnaast nog met pjotr, ejelle, luna, en mieke, pjotr staat op het moment mank, ejelle is vol, luna is ne koppige haflinger, en mieke is ook al een tijdje geleden.
ikzelf rij alleen op pjotr, maar omdat ik nog schrik heb moet steph altijd langst het paard wandelen en meestal ook vasthouden. ik ben wel van plan om over die schrik te komen, alleen weet ik niet hoe. maar daar vinden we wel iets op, ik heb me hier op het forum aangemeld om dingen te weten te komen over paarden zelf, en over het trainen enzo, ook wil ik meer te weten komen over dressuur. hopelijk kom ik het hier allemaal te weten.

als er nog vragen zijn, stel ze maar,

groetjes DavyV
Terug naar boven Ga naar beneden
Edda
Moderator
Edda


Aantal berichten : 744
Leeftijd : 29
locatie : thuis
naam (verzorg)paard/pony : Edda ♥
Registration date : 12-08-07

davy steld zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: davy steld zich voor   davy steld zich voor Emptyza nov 15, 2008 4:53 pm

halloow Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
davy steld zich voor
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» wat voor 'n huisdieren heb jij?
» hulpkreet voor Jewel!
» Mijn Paardendroom; een spel voor jong en oud
» welke film/tvprogramma heb jij voor het laatst gezien?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paardenforum :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: