Paardenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paardenforum

hier kun je alles kwijt over paarden.
 
IndexIndex  PortalePortale  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Lins en Jega

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lins




Aantal berichten : 6
Leeftijd : 38
Registration date : 11-04-09

Lins en Jega Empty
BerichtOnderwerp: Lins en Jega   Lins en Jega Emptyza apr 11, 2009 11:27 pm

Hoi,

Mijn naam is Lins, mijn merrie heet Jega en is 8 jaar oud.

Samen doen wij nu bijna 5 jaar aan Parelli.
Ik heb drie jaar niet gereden wegens angst na een ongeval,
maar nu rijd ik weer ongeveer 6 maanden! Yeehah! En sinds vorige week ook bridleless...

Ik heb nog een hond Mona en een kat Fluke.

ik misschien wat meer vertellen over de lange weg die ik ondertussen heb afgelegd samen met mijn geweldige merrietje.

Ik ben met haar Parelli begonnen bijna 5 jaar geleden, ik heb mijn
level 1 cursus gedaan me een ander paard, aangezien zij toen net een veulen had.

Ongveer een 3,5 jaar geleden heb ik dan een ongeluk gehad met een 3 jarig paard, zwaar gevallen. Ik heb 10 minuten enkel zwart gezien voor mijn ogen en dacht dus echt dat ik blind was, gelukkigerwijze kwam daarna mijn zicht weer terug, maar de angst zat er goed in. Ook heb ik nu arthrose in mijn ruggegraad ten gevolge van het ongeluk, maar dit valt al bij al nog goed mee.

Na dit ongeluk heb ik 3 jaar enkel grondwerk gedaan, en durfde niet meer rijden. Vorig jaar in Augustus heb ik dan mijn vriend Michael Grohmann ontmoet op een Parelli level 2 workshop in Diest, en mijn hele wereld is op zijn kop gezet!

Mijn vriend heeft me geholpen mijn vertrouwen terug te krijgen, door zijn kennis en tips heb ik ondertussen weer zoveel vertrouwen dat ik vorige week mijn eerste bridleless sessie met mijn merrietje heb gehad.

Ik en mijn merrietje zijn ondertussen weer veel gelukkiger omdat we weer vooruit kunnen en nieuwe uitdagingen kunnen tegemoet gaan.

Ik heb echt superveel aan Michael te danken, zonder hem had ik mijn passie voor paarden waarschijnlijk langzaamaan begraven, nu is ze echter groter dan ooit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ninven
Administrator
Ninven


Aantal berichten : 447
Leeftijd : 26
locatie : Drenthe
naam (verzorg)paard/pony : Nina, Venya en Chanell.
Registration date : 06-08-07

Lins en Jega Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lins en Jega   Lins en Jega Emptywo jul 22, 2009 11:55 pm

Welkom hier. Smile

Poeh, heftig verhaal, fijn dat het beter gaat. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://paardenforum.forummotion.com
 
Lins en Jega
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paardenforum :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: